Tuesday, January 11, 2011

ANGKARA SIAPA




ASSALAMUALAIKUM..

SALAM PERJUANGAN..

Dalam masa dua hari UKM di kejutkan dengan penyebaran flyes2 fitnah yang disebarkan oleh golongan-golongan yang tidak bertanggungjawab. Pihak Tindakan Siswa Bersatu mengutuk sekeras-kerasnya tindakan tersebut kerana ianya mengaitkan dengan peribadi seseorang. Tindakan Siswa Bersatu juga menyeru Mahasiswa agar lebih matang dalam melakukan sesuatu sesuai dengan UKM melahirkan pemimpin yang berwibawa.

Dalam Kes-kes sebaran flyers fitnah ini sering berlaku di UKM sejak akhir-akhir ini. mungkin kita masih ingat Flyers2 yang memfitnah barisan jaksa Kolej Pendeta Za'ba mengenai konsert Adam Lambert yang mempunyai Modus Operandi serta taktik yang hampir serupa dalam memburukkan pihak-pihak tertentu.

akhir kata TSB meminta mahasiswa UKM agar menghentikan segala fitnah.

Perpaduan Asas Keharmonian..

1 comment:

Anonymous said...

salam.siapa punya angkara kita tidak tahu.

tentang GMUKM , kemudian serangan peribadi terhadap duta GMUKM.kemudian dilaporkan ada pula tentang serangan peribadi ke atas pimpinan Aspirasi.

Adakah dari kumpulan yang sama?atau ada yang berbalas2 ejekan.adakah ia pimpinan front2 mahasiswa.(Aspirasi tu dikira front mahasiswa ke?) termasuk la pimpinan tertinggi Aspirasi.

mungkin orang2 luar yang menyokong mana2 pihak dan sengaj membuat pihak lawannya sakit hati.

Adakah orang melayu atau bangsa lain?adakah orang malaysia atau luar negara?

Allahu'Alam.

mudah2an ke hadapan biarlah semua mahasiswa tindak tanduknya , sahsiah dan akhlaknya sama2 naik untuk diri sendiri , bangsa dan agama.

sama2 mengamalkan 'politik nilai'.