Monday, January 3, 2011

ASPIRASI UPDATE SEMUA KECOH



ASSALAMUALAIKUM..
SALAM PERJUANGAN

kebangkitan semula blog Aspirasi UKM beberapa ini seperti biasa menimbulkan kekecohan, kutukan dan herdikan mahasiswa terutamanya bagi mereka yang tidak berpuas hati dengan Aspirasi UKM yang telah memegang tampuk pemerintahan UKM selama 7 tahun berturut-turut. komentar-komentar seperti pemalas, tak tahu buat kerja dan sebagainya adalah biasa di hamburkan kerana mereka beranggapan bahawa ASPIRASI hanya bergerak aktif apabila pilihan raya kampus PRK sudah hampir.

adakah selama ini ASPIRASI UKM tidak membuat kerja atau memang pemalas? TSB menyeru kepada yang menuduh agar melihat semula dan bukannya bertindak melulu.. menuduh dan memfitnah.. ASPIRASI bukannya seperti GMUKM yang membuat kerja kerna hanya inginkan publisiti untuk dipertonjolkan kepada orang ramai bahawa siapa mereka yang sebenarnya? ASpirasi tidak menarik minat mahasiswa untuk melihat cara perjuangan mereka dengan hanya menaburkan ais krim kepada mahasiswa.

jika ingin melihat apa yang dilakukan oleh pejuang-pejuang ASPIRASI anda mungkin boleh merujuk kepada pemimpin-pemimpin ASPIRASI yang ada di setiap kolej-kolej kediaman apa yang mereka buat dan apa sumbangan mereka terhadap mahasiswa dan mahasiswi UKM. didalam PMUKM sendiri MPP-MPP yang membuat kerja kebajikan itu terdiri daripada ASPIRASI sendiri dan tidak timbul soal malas dan sebagainya. cuma apaa yang berlaku adalah publisiti teradap apa yang mereka lakukan itu tidaklah sekecoh memberikan asi krim percuma di pusanika.

perjuangan ASPIRASI bukanlah sekadar untuk membela nasib EMPAT ORANG SAHAJA tetapi keseluruhan mahasiswa dan mahasiswi UKM.

TINDAKAN SISWA BERSATU MENYERU KEPADA ASPIRASI SUPAYA TERUS BERJUANG

TAKKAN SEKALI BERUNDUR


BELAJAR LEBIH BAIK

2 comments:

M Waliyuddin Baharudin said...

haha..
TSB update xde plak org kecoh..
sbb ape?
sbb org xtau pun TSB ada blog..
mcm xde peranan dh TSB kat UKM ni..haha

Anonymous said...

sama jek la kamu ni TSB.GMUKM update kerja pun kome kata gini "ASPIRASI bukannya seperti GMUKM yang membuat kerja kerna hanya inginkan publisiti untuk dipertonjolkan kepada orang ramai bahawa siapa mereka yang sebenarnya?"

kamu lagi kecoh.

"bukanlah orang yang diluar sistem itu salah.Tetapi orang yang di dalam sistem yang tidak membuat kerja itulah yang salah"..

tidak kira mana2 asal dia menggalas amanah itulah hero mahasiswa.