Friday, February 25, 2011

Student Radikal



Assalamualaikum dan Salam Perjuangan

Mungkin mahasiswa kenal akan kelibat dua orang indidvidu dia atas. apatah lagi jika anda pendokong setia GMUKM. ingatkan mereka sudah berpuas hati akan kekacauan yang mereka lakukan sepanjang pilihan raya. rupanya belum lagi. demonstrasi, tindakan agresif rupanya seperti satu aktiviti yang wajib dilakukan. adakah ini nilai Politik Moral yang di ajarkan oleh ketua-ketua mereka?

mungkin bila kita tunjuk gambar ini, mereka tidak ambil kisan dan peduli, tapi sejauh mana sikap cakna terhadap mahasiswa dan Moral mereka menjadi tanda tanya sehingga sekarang.

Bersykur kekalahan Aspirasi di UKm itu banyak hikmahnya kepada Universiti sendiri serta impaknya terhadap mahasiswa yang bakal graduate. kita tidak ingin universiti yang tercinta ini di cop sebagai tempat menghasilkan pelampau dan student yang radikal dan taksub terhadap politik. mungkin anda masih ingat peristiwa tahun lepas yang memalukan nama UKM ke seantero dunia. mungkin ini adalah salah satu sebab kenapa rangking Universiti tidak berada di kedudukan yang terbaik.

persoalannya di sini, adakah ini citra serta falsafah yang didukung oleh mereka selama ini? kalau inilah caranya teruskan. mahasiswa tidak buta, mahasiswa bijak menilai..

"Perpaduan Asas Keharmonian"

5 comments:

M Waliyuddin Bahza said...

TSB shoot isu ni aku jadi pelik..
TSB ni wujud lagi & masih relevan ke?? Sembang je kemas padahal TSB pun pecah belah..adoiii

TINDAKAN SISWA BERSATU said...

walaikumsalam..

TSB wujud lagi saudara wali.. kami bagi satu contoh.. Rashidi Ismail yang mengalahkan anda d kerusi FST pd tahun 2009 adalah calon TSB..

kalau nk cari pejuang2 TSB kami jemput saudara dtg melawat KBH, KIY, KRK.. :)

TINDAKAN SISWA BERSATU said...

rasydan, hafiz bakar, hana yahyah tu bukan TSB

hafiz said...
This comment has been removed by the author.
hafiz said...

kenapa nama kami sedangkan saudara waliyuddin tidak mention langsung tentang nama kami? ini antara anda dan waliyudin bukan antara kami. dan untuk pengetahuan kami pun tidak mahu digelar TSB